FAQ

 

BETALEN

 

Hieronder vind jij een aantal vragen die onze klanten stellen met betrekking tot het betalen van een bestelling. Staat jouw vraag er niet tussen, mail dan gerust naar info@liliving.nl en wij helpen jou graag!

Kan ik achteraf betalen?

Dat kan zeker! Bij ons kun je achteraf betalen met betaalmethode Klarna.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.

Betalen, hoe doe ik dat?

Op dit moment kun jij bij ons betalen met iDEAL, Apple Pay, Klarna ‘Betaal later’ en Creditcard.

CADEAUBON

 

Hieronder vind jij een aantal vragen die onze klanten stellen met betrekking tot de LILIVING-cadeaubon. Staat jouw vraag er niet tussen, mail dan gerust naar info@liliving.nl en wij helpen jou graag!

Hoe werkt de LILIVING cadeaubon?

Voeg de LILIVING-cadeaubon eenvoudig toe aan jouw winkelmandje. De cadeaubon wordt leuk voor jou ingepakt, zodat jij er direct iemand mee kunt verrassen. Op de cadeaubon staat een unieke code. Door de code tijdens het afrekentraject in te voeren wordt het bedrag op de LILIVING cadeaubon van het totaalbedrag afgehaald.

Welke voorwaarden zijn aan de LILIVING cadeaubon verbonden?

  • Te gebruiken voor het hele assortiment;
  • Onbeperkte geldigheidsduur
  • Minimale bestelwaarde dient gelijk te zijn aan de waarde van de cadeaubon;
  • Kan niet in delen worden gebruikt;
  • Uitbetalen in contanten is niet mogelijk; en
  • In het geval van een retourzending wordt er een nieuwe cadeaubon opgestuurd.

Kan de LILIVING cadeaubon rechtstreeks bij de gelukkige ontvanger bezorgd worden?

Uiteraard is dit mogelijk. Vul bij het afleveradres de gegevens van de ontvanger in en de cadeaubon zal bij de ontvanger op de deurmat belanden. Mocht jij er nog een persoonlijke tekst aan willen toevoegen, plaats het bericht dan onder in het vakje ‘Bestelnotities (optioneel)’ tijdens het afrekentraject. Wij maken het dan voor jou gereed.

VERZENDEN

 

Hieronder vind jij een aantal vragen die onze klanten stellen met betrekking tot het verzenden van een bestelling. Staat jouw vraag er niet tussen, mail dan gerust naar info@liliving.nl en wij helpen jou graag!

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij streven ernaar om uw bestelling het liefst de volgende werkdag, maar toch zeker uiterlijk drie (3) werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden.

Wat zijn de verzendkosten?

Een bestelling met een bestelwaarde van boven € 50,00 worden gratis verzonden. Bij bestellingen met een bestelwaarde van onder € 50,00 rekenen wij € 4,50 verzendkosten.

Verzendkosten van zendingen buiten Nederland, maar wel binnen de Europese Unie (EU), zijn afhankelijk van het desbetreffende EU-land.

Hoe wordt de bezorging uitgevoerd?

Wij versturen onze bestellingen met PostNL.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Per mail ontvangt u een bevestiging van de verzonden bestelling. In deze zelfde mail ontvangt u ook een track & trace, waarmee u uw bestelling eenvoudig online kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling op te halen, aangezien wij geen bezoekadres of fysieke winkel hebben.

Wordt de factuur meegezonden met de bestelling?

Wij versturen de factuur alleen per mail toe, omdat wij op deze manier een steentje bij willen dragen aan het milieu.

RETOURNEREN

 

Hieronder vind jij een aantal vragen die onze klanten stellen met betrekking tot het retourneren van een bestelling. Staat jouw vraag er niet tussen, mail dan gerust naar info@liliving.nl en wij helpen jou graag!

Mijn bestelling voldoet niet aan mijn wensen, wat nu?

Vervelend! Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling zonder opgave van reden te annuleren, zolang dit maar binnen 14 dagen na ontvangst gebeurt. Na annulering heb jij nog 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons retour te sturen.

Wel blij met je bestelling, maar een of meerdere producten zijn kapot of beschadigd?
Dan zorgen we voor een passende oplossing, want dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur dan even een mail naar info@liliving.nl.

Zie ook onze Retourneren-pagina

Mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?

Zodra jij jouw bestelling wilt annuleren vragen wij jou om eerst contact met ons op te nemen. Wij zullen jou dan de instructies (incl. retourlabel per mail) toesturen die nodig zijn voor het retourproces.

Jij kunt jouw pakket(ten) eenvoudig naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie bij jouw in de buurt brengen. Gebruik hiervoor onze verzenddoos. Op deze manier komen de producten het beste bij ons terug en kunnen wij een nieuw thuis voor ze vinden. Ligt onze verzenddoos al bij het oud – papier, dan is het retourneren in een eigen doos op eigen risico.

Eventueel kun jij ook gebruik maken van het Modelformulier voor Herroeping om een retouraanvraag in gang te zetten. Vul dit formulier in en stuur het naar info@liliving.nl en/of per post of stop het in het te retourneren pakket.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling annuleer?

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele transactiekosten en/of verzendkosten voor de heenzending (verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening), zo snel mogelijk na herroeping terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Mocht het product beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.