Retourneren

Hieronder vind jij een aantal vragen die onze klanten stellen met betrekking tot het retourneren van een bestelling. Staat jouw vraag er niet tussen, mail dan gerust naar info@liliving.nl en wij helpen jou graag!

Mijn bestelling voldoet niet aan mijn wensen, wat nu?

Vervelend! Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling zonder opgave van reden te annuleren, zolang dit maar binnen 14 dagen na ontvangst gebeurt. Na annulering heb jij nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons retour te sturen.

Wel blij met je bestelling, maar een of meerdere producten zijn kapot of beschadigd?
Dan zorgen we voor een passende oplossing, want dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur dan even een mail naar info@liliving.nl.

Mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?

Zodra jij jouw bestelling wilt annuleren vragen wij jou om eerst contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan de instructies (incl. retourlabel per mail) toesturen die nodig zijn voor het retourproces.

Jij kunt jouw pakket(ten) eenvoudig naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie bij jou in de buurt brengen. Gebruik hiervoor onze verzenddoos. Op deze manier komen de producten het beste bij ons terug en kunnen wij een nieuw thuis voor ze vinden. Ligt onze verzenddoos al bij het oud – papier, dan is het retourneren in een eigen doos op eigen risico.

Eventueel kun jij ook gebruik maken van het Modelformulier voor Herroeping om een retouraanvraag in gang te zetten. Vul dit formulier in en stuur het naar info@liliving.nl en/of per post of stop het in het te retourneren pakket.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling annuleer?

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele transactiekosten en/of verzendkosten voor de heenzending (verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening), zo snel mogelijk (binnen 14 dagen) na herroeping terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Mocht het product beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Vragen
Voor andere vragen zie ook onze FAQ-pagina.

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.